Co vám může přinést spolupráce s Google Partnerem?

Dne 17. 3. 2016 Byznys

Představte si, že Google je oceán. Nekonečný oceán plný ryb, kde je snadné se ztratit, ale při dobré znalosti prostředí vám nabízí možnost se vrátit s úlovkem, který přesahuje velikost vaší lodi. Jde jen o to vědět, kde lovit a jaké nástroje pro to použít. Google Partner ví, kudy plout a jak lovit, protože za prvé, výborně zná nekonečné vody Googlu a za druhé, má rybářský lístek.

Tím, že se In creative stalo certifikovaným partnerem Googlu, získala jeho práce záštitu jedné z největších světových společností. Firmy, která je stálicí a dominantním hráčem v dnešním turbulentním světě technologií a má tak vysoké nároky na kvalitní a spolehlivou práci.

 

Co znamená být Google Partner a co pro to bylo třeba udělat?

Program Google AdWords Certified Partner byl spuštěn v roce 2010 a později byl jeho název zkrácen na Google Partner. K tomu, aby se In creative mohlo stát certifikovaným partnerem, si Google nejdříve pořádně ověřil, zda máme dostatečné znalosti a prokazatelné výsledky. Pro ty účely bylo třeba zvládnout náročné testy a splnit stanovenou hranici útraty ve službě Google AdWords. Tím ale veškeré podmínky neskončily. Svojí erudici každý rok potvrzujeme v testech, které mají za úkol ověřit, zda si udržujeme perfektní teoretické znalosti o všech novinkách v oblasti služeb a nástrojů, které Google nabízí. Odměnou nám je, že Google ručí svým jménem za to, že jsme dostatečně znalí v jeho službách a můžeme tak tyto znalosti komerčně využívat. Další významnou výhodou tohoto partnerství je, že máme přístup k veškerým školením a službám prakticky okamžitě po jejich spuštění.

 

Tři největší výhody spolupráce s Google Partnerem

Spolupracujete s mistrem v Google AdWords. Google AdWords je základ. Pokud chcete, aby vaši webovou stránku našli relevantní zákazníci, tak potřebujete někoho, kdo má perfektní znalosti v oblasti správy PPC reklam. Certifikace Google Partner je zárukou, že tomu tak skutečně je.

Spolupracujete s někým, kdo má informace hned z první ruky. Takže víme všechno mezi prvními, a tak vám dokážeme zajistit náskok proti konkurenci. A každý metr navíc se počítá. Kdykoliv Google spustí novou službu nebo vylepší stávající, tak právě Google Partner je ten, kdo se o všem díky dozví včas. Zatímco tedy ostatní teprve novinku objevují, Google Partner ji už nějakou dobu umí vhodně používat a má ji otestovanou.

Spolupracujete s někým, komu můžete věřit. Řada firem se dělá lepšími než ve skutečnosti jsou a navenek si přisuzují schopnosti, které nemusí vždy úplně odpovídat realitě. U Google Partnera máte odbornost stvrzenou certifikací.

 

Závěrem...

Partnerství s Googlem není jen nálepka, kterou se snažíme zapůsobit na potenciálního klienta. Partnerství s Googlem je hlavně závazek. Závazek dělat svoji práci tak, abychom každým dalším projektem potvrzovali, že si tuto záštitu zasloužíme. Závazek se neustále vzdělávat a sledovat každý krok firmy, která je globálním lídrem v on-line světě. Díky takovému přístupu nám Google dovolil nazývat se jeho partnerem a vám tím přináší jistotu, že za své prostředky dostanete maximum možného.

Z pozice Google Partnera denně pomáháme našim klientům vytěžit z PPC více. Staňte se našimi klienty a my vám ukážeme, jak na to!

 

Pavel Hakr

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence