V minulém díle našeho miniseriálu o remarketingu na Facebooku jste se již dozvěděli, jak využívat e-mailovou databázi a jak vytvářet remarketingová publika díky návštěvnosti na webu. Dále již víte, jak zvyšovat konverze díky lookalike publikům. V tomto třetím a posledním díle zjistíte, jak pracovat s remarketingem, pokud máte zveřejněné video a jak si ještě dále rozšiřovat základnu kontaktů. Pohodlně se usaďte, právě začínáme...
Pokud máte na Facebooku video a chcete cílit na ty uživatele, kteří se na něj podívali, také to jde. Zvolte při vytváření vlastního okruhu uživatelů možnost Zájem na Facebooku a zaklikněte položku Video. Můžete si tak snadno navolit uživatele dle toho, jak velkou část vašeho videa zhlédli.
Zdroj: Facebookový profil In creative
Stejně jako u návštěvnosti webu, zde také volíte, po jakou dobu chcete, aby si uživatele daný okruh ponechal. V rámci jednoho okruhu můžete navolit i více videí.
Zdroj: Facebookový profil In creative
Druhou možností je zvolit variantu Reklama pro potenciální zákazníky, tzv. Lead Ads. Tato funkce se hodí tehdy, pokud chceme zacílit na ty, co náš formulář otevřeli, ale neodeslali z nějakých důvodů, nebo otevřeli a odeslali. My chceme přeci sbírat kontakty, abychom mohli efektivně cílit, proto jim rádi připomeneme, že formulář ještě neodeslali. ☺
Zdroj: Facebookový profil In creative
Možností je spousta a je důležité ujasnit si, co chceme. Zajímavostí je také zjištění, jak moc se vaše okruhy překrývají. Zda ti, co si např. prohlíželi záložku O nás, se podívali také na Kontakty. Tyto informace najdete na hlavní stránce okruhu uživatelů, vyberete se dva či více okruhů (podmínkou je, že musí obsahovat minimálně 1 000 uživatelů) a nahoře vyberete Akce -> Zobrazit přesah uživatelů.
Zdroj: Facebookový profil In creative
Uvidíte množiny, které se méně či více překrývají, počet uživatelů a procenta překrytí. Takto si snadno porovnáte svá publika a zjistíte tím více o lidech, kteří se o vás zajímají. Když máte více reklamních účtů, můžete si jednotlivé okruhy sdílet mezi s sebou (Akce -> Sdílet). Podmínkou je, že musíte být správci obou účtů.
Pokud potřebujete poradit nebo si na práci s remarketingovými publiky netroufáte, ale přesto byste je chtěli využívat, kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.