Dne 3. 11. 2021 Život v IC
Do In creative vstupuje známý podnikatel Michael Rostock – Poplar. Cílem strategické spolupráce je ještě větší posun naší digitální agentury směrem k největším hráčům na trhu. Nový investor pomůže především obchodnímu týmu, vnitřního fungování firmy se dotkne plánované rozšíření portfolia služeb a zaměření se ještě více na komplexní spolupráce s klienty.
Investor Michael Rostock – Poplar vstupuje do In creative.
Znáte televizní pořad Den D? Běžel na České televizi a začínající podnikatelé v něm předstupovali před skupinu investorů, kterým nabízeli své nápady. Michael Rostock – Poplar se v pořadu proslavil pro své nekompromisní jednání a získal přezdívku „Mistr Sorry“.
Michael Rostock – Poplar patří mezi zakládající partnery poradenské společnosti Venture Investors Corporate Finance, která úspěšně působí po celém světě. K tomu je spolumajitelem několika firem, jejichž obrat se počítá v řádech miliard korun. Vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, poté absolvoval postgraduální studium St. Antony's College na Oxford University a získal magisterský titul LLM na Hughe's Hall, University v Cambridge, kde se specializoval na právo cenných papírů a regulaci finančních trhů.
Přinášíme vám krátký rozhovor s naším novým investorem. Proč vstupuje Michael Rostock – Poplar do online marketingu a konkrétně do In creative? A co jej nejvíce zajímá při rozhodování o investici? Přečtěte si o tom.
Uspěl by tým In creative ve Dni D?
Myslím, že ano. Jakub jako CEO dokáže zaujmout, takže věřím, že bych i tehdy přišel s nabídkou.
Proč jste se k ní rozhodl teď?
Nejvíce mě vždycky zajímá kvalitní tým. Ten v In creative je. Jsem už ve fázi, kdy investuji pro radost z podnikání a aby nebyla nuda. A k tomu potřebuju nadšené partnery s dobrým týmem.
Čím vás zaujala právě oblast online marketingu?
Přiznám se, že mám k marketingu ambivalentní vztah. Líbí se mi vaše parta lidí, a to je pro mě nejdůležitější. Zároveň si uvědomuji, že digitální agentury mohou být různé. Banda kreativců s červenými teniskami a zelenými melíry mě nezaujme tolik jako procesy a inovace. Tady jsem našel jak kreativitu, tak jasně danou metodiku a profesionální přístup.
Jak zatím hodnotíte In creative?
Jsem stoprocentně spokojený. Myslím, že zakladatelé udělali velký kus práce. Líbí se mi kompletní reporting, CRM… Je toho víc a mé dojmy jsou veskrze pozitivní.
Jak probíhá spolupráce?
Jsem takzvaný hands off investor. Nemám v plánu zasahovat do chodu firmy a pomáhám, jen když jsem o to požádán. In creative můžu pomoci s doporučením, ale jinak spíše fandím z kraje hřiště. O přestávce týmu přinesu vodu a verbálně namasíruju kapitána.
Proč zrovna brněnská agentura?
Jsem Pražák, který má rád Moraváky a většinu investic mám na východ od Jihlavy. Obnáší to mimo jiné to, že koncem roku dostávám šílené množství slivovice… Ale vážně. Už asi 15 let říkám, že je třeba začít měřit HDP per capita v Brně a v Praze zvlášť. Brno se za posledních 20 dostalo dost nahoru, zatímco Praha stagnuje. Takže bych se nedivil, kdyby Brno v majetku na hlavu předstihlo Prahu. Morava zkrátka pracuje, Praha pracuje na státních úřadech a nevytváří hodnoty, což se už dlouhodobě projevuje.
O celé spolupráci si můžete přečíst i článek na Mediáři.