Dne 21. 4. 2020 Byznys
Situaci, které dnes musíme čelit my všichni, čekal málokdo. Každý z nás reaguje jinak, ale my jsme se zaměřili primárně na pomoc našim klientům. Díky tomu, že velmi dobře známe jejich byznys, konkurenci a strategie, můžeme si dovolit pustit se do hloubky. Jak na to jdeme?
S našimi klienty pečlivě řešíme, kde ušetřit a kde naopak investovat, protože každá krize může být příležitostí. Dnes máme zároveň k dispozici řadu nástrojů, které například monitorují hledanost klíčových slov, jaký je aktuálně provoz na internetu a zda je příspěvek na Facebooku úspěšný, či nikoliv. Všechny tyto nástroje máme dokonale osahané a umíme je s maximálním efektem využít pro naše klienty.
První data potvrdila, že napříč všemi obory došlo k panickému vypnutí placené reklamy. Ať se jedná o prostor ve vyhledávací síti Google, Seznam nebo na Facebooku či Instagramu. Potvrzují to čísla z posledních týdnů a jejich srovnání se stejným obdobím před vládními omezeními a karanténou.
Pozorujeme zlevnění u některých velmi populárních klíčových slov, a to díky nízké konkurenci a právě výše zmíněnému stopnutí investic do marketingu. To skýtá obrovskou příležitost k obsazení pozic. Pravdou je, že aktivita na internetu se navýšila o desítky procent. V důsledku karantény 66 % uživatelů tráví více času na sociálních sítích, 64 % uživatelů tráví více času konzumováním video obsahu na YouTube a e-shopům vzrostly tržby skoro o polovinu.
Díky tomu, že uživatelé tráví více času online, máte skvělou příležitost oslovit ty, kteří vás ještě neznají. V těchto dnech to můžete udělat až o 90 % levněji! Důkazem je například Seznam.cz, který zlevnil reklamní plochy na svých webech až o 90 % a umožňuje tak v této době cílit na ty správné zákazníky za neskutečně výhodnou cenu. Hledáme pro své klienty kreativní cesty z krize a právě teď se vám nabízí neopakovatelná šance využít v online marketingu nejvýhodnějšího poměru cena/výkon.
Tato aktivita se týká úplně všech, malých, středních i velkých firem, ale také velkoobchodů nebo výrobců. Pro spousty značek, které se běžně účastní různých veletrhů, tato možnost prezentace na nějakou dobu skončila. Mohli jsme se o tom přesvědčit již v prvních týdnech, kdy byla omezení spuštěna. Pro většinu z nich je tak online marketing jedinou možností prezentace. Nezapomínejte také, že co si teď nachystáte, můžete využít později, kdyby se situace opět nějak vyhrotila. Vy už budete připraveni a vaším podnikáním jen tak něco nezamává.
Na současnou situaci budou muset pružně reagovat i firmy, které své služby nebo výrobky prezentovaly prostřednictvím obchodních zástupců, protože obava z koronaviru nezmizí ze dne na den, ale nějakou dobu zde zůstane. Proto je potřeba dopřát konkurenceschopnou prezentaci vašim službám a produktům a využít všech dostupných nástrojů k tomu, abyste tuto dobu překonali bez zásadních šrámů. Kontaktujte nás, rádi s vámi probereme vaše představy a navrhneme online strategii pro vaše podnikání.
Zdroj fotografií: Depositphotos.com