Tisková zpráva: In creative si k 10. narozeninám nadělilo nové spolupráce

Dne 17. 10. 2024 publikoval Michal Šíma

Brněnská digitální agentura In creative oslavila 10 let na trhu. Specialisté na komplexní online marketing hlásí také nové spolupráce se značkami, které patří k lídrům svých trhů – HT dveře, Skinners nebo celosvětovým výrobcem pneumatik Kumho Tire.

 

5C0A5514.jpg

Tým In creative tvoří v současnosti přes 25 in-house zkušených specialistů a řada externích odborníků.

Od roku 2014, kdy začala cesta In creative, se v marketingu, a speciálně v tom digitálním, změnilo vše. Nástroje, přístupy i požadavky značek. Brněnská agentura si i přes turbulentní roky drží strategický a poctivý přístup ke svým klientům, postavila silný interní tým a odměnou jí jsou spolupráce se značkami evropských rozměrů. „Vždycky, když si vzpomeneme na naše začátky, musíme se trochu smát. Na druhou stranu cítíme hrdost, jak moc jsme za těch 10 let dospěli. Z malé agentury jsme vyrostli ve strategického partnera, který dokáže komplexně pokrýt online marketing nadnárodním korporacím, ale stále si drží i velkou dynamiku a schopnost přicházet s nápady.” uvedl CEO In creative Jakub Horáček.

Důraz na komplexní přístup je v In creative od začátku. Díky tomu má agentura pod jednou střechou silné obsahové oddělení, brandovou a kreativní sekci i zkušené specialisty na výkon. „Pro klienty jsme strategickým partnerem, který je hybatelem a driverem celého jejich marketingu, potažmo byznysu. Můžeme se ale postarat také o dílčí kanál, pokud například značka poptává pouze obsah a výkon jí spravuje jiná agentura nebo interní tým,” prozradil Horáček.

 
5C0A5648.jpg

In creative slaví 10 let a ohlašuje nové spolupráce.

Agentura se může ve svém portfoliu pochlubit klienty jako LOMAX, LIKOV, IZOMAT, AZ pneu, Bakof group, KitchenAid, SPEDOS nebo například Rudolf Jelínek. „S většinou značek spolupracujeme opravdu dlouhodobě. Vzájemná chemie, naplnění cílů a neustálý přísun trendů a nápadů jsou zásadní ingredience úspěchu,” doplnil Horáček s tím, že In creative je neustále aktivní i v rámci akvizic nových klientů.

Do nové dekády s HT dveřmi nebo Skinners

Výhled do další dekády spojuje In creative s dalším vylepšováním svých služeb, zapojením nových trendů nebo pokračující aktivitou ve veřejném marketingovém prostoru, ať už vystupováním na konferencích, jako je E-commerce day, Czech Online Expo nebo organizací ikonické oborové akce Marketingový škopek.

Součástí rozvoje je také příchod nových značek pod křídla agentury. „Nově se staráme o veškerou kreativu české jedničky v oboru bezpečnostních dveří HT dveře. Rozjíždíme také komplexní spolupráci v rámci obsahu a výkonu se známou značkou ponožkobot a barefoot obuvi Skinners. Jsme rádi, že nám dávají důvěru takto významné brandy. Ukazuje se, že jdeme správnou cestou a víme, že na českém trhu dokážeme s naším datovým i kreativním přístupem posunout vpřed jakoukoli firmu,” uzavřel Jakub Horáček.

 
ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence