Dne 28. 2. 2017 Social
Zviditelněte se v oblíbeném světě sociálních sítí! Jak na to? Začátek je jednoduchý. Pomůže vám v tom pár našich rad a tipů.
Facebook, Instagram, Twitter... profily na sociálních sítích už dávno nejsou určeny pouze lidem, kteří rádi sdílejí své emoce a dávají vědět přátelům, jak se zrovna mají. Je ověřeným faktem, že tento způsob komunikace online je vhodný i pro propagaci produktů a značek. Zažeňte strach a nedůvěřivost a vytvořte si pěknou stránku. Není se čeho obávat!
• Vytvořte si stránku.
• Vyplňte základní informace o ní.
• Nahrajte profilovou a úvodní fotografii. Profilovou fotografii připravte v rozměru 180 x 180 pixelů, úvodní fotografie by měla mít rozměry 820 x 312 pixelů. Nejvhodnějším formátem pro tyto účely je PNG.
• Nastavit můžete „akční tlačítko”, kterým povedete návštěvníky na váš web či e-shop nebo třeba na kontakt na vás.
• Začněte zvát své známé.
• Aktivně tvořte příspěvky a zábava může začít!
Zdroj: In creative
• Budujte zábavnou, naučnou a zároveň i prodejní komunikaci.
• Mějte vždy na paměti publikum, ke kterému mluvíte.
• Dejte si záležet na kvalitě, přehlednosti a stručnosti textu.
• Obrázek, který přidáváte k příspěvku, vytvořte ve správném rozměru – například 1200 x 628 pixelů ve formátu PNG.
• Ukažte vaše produkty v běžných situacích, nechejte fanoušky nahlédnout pod pokličku dění ve firmě/ve výrobě, sdílejte rady a tipy z oboru, občas pobavte vhodným GIFem či videem.
• K textu příspěvku přidejte odkaz na váš web či e-shop.
• V přehledech sledujte, které příspěvky mají nejlepší dosah, nejvíce lajků a komentářů.
• Už máte na vaší stránce alespoň několik desítek či stovek lidí? Pokud toto číslo chcete znásobit, použijte možnost sponzorování příspěvků, díky kterému zvýšíte jejich dosah.
• Profilu se vždy pravidelně věnujte, odpovídejte na zprávy a komentáře. Pokud chcete aktivitu na profilu pořádně nakopnout, uspořádejte jednoduchou soutěž!
• Do hry dejte motivující cenu, soutěž klidně spojte třeba s vhodným tématem (Vánoce, Valentýn apod.)
• Sepište základní pravidla v několika bodech.
• Vyhněte se složitému či nesrozumitelnému zadání. Určete si cíl soutěže. Například dostat návštěvníky na web / zapojit co nejvíce lidí / získat nové fanoušky stránky / zviditelnit určitý produkt.
Že se vám svět sociálních sítí nakonec docela zalíbil? Směle do toho, rádi vám s tím pomůžeme. A vězte, že tím to nekončí. Jsou zde další sociální sítě, na kterých můžete pokračovat ve své krasojízdě. Foťte zajímavé koláže a vkládejte je na Instagram, dělte se o své názory na Twitteru, komunikujte mezi odborníky z praxe na LinkedInu, tvořte online katalogy na Pinterestu, streamujte videa na YouTube...
Zdroj: In creative
Kdy je pravý čas s tím začít? Hned!