Víte, jak kreativně pracovat s multiproduktovými reklamami na Facebooku? Zde jsme pro vás zpracovali pár tipů!
Před nějakým časem Facebook spustil nový typ reklamy. Reklama se specializuje na zobrazení vícero produktů, třeba z vašeho e-shopu. Velmi rychle se tuto reklamu naučil využívat každý zdatnější facebookový inzerent a na vaší timeline se postupně stává standardem. Ovšem díky jejím možnostem je při troše kreativity velmi účinná z brandového hlediska, ale také dokáže být velmi konverzní. Pojďme se zamyslet nad tím, jak vaše publikum zaujmout tak trošku jinak pojatým multiproduktem.
Zde jsou dva naše tipy:
Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor
V případě automobilové značky Jaguar je to jasné. Ukážeme jedinečnost této prémiové značky, kterou podpoříme údernými sděleními.
Zobrazení reklamy – co vidí uživatel?
Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor
První klik
Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor
Druhý klik
Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor
Třetí klik
Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor
Čtvrtý klik
Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor
Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu
Zde je zásadní zamyslet se nad tím, jakým způsobem již s publikem komunikujete. V případě AZ Pneu je to spojení ženské krásy a pneumatik. Každý event AZ Pneu zdobí krásné hostesky, které rozdávají skvělou náladu, zásobují zákazníky prospekty a podporují tak prodej. Contentová komunikace na FB je v podobném duchu, tak proč toho nevyužít v multiproduktové reklamě? ☺
Zobrazení reklamy
Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu
Nebojte se pustit do experimentů a podpořte svůj business nápaditými reklamami! S reklamami na Facebooku i mimo něj vám rádi pomůžeme. Kontaktujte nás na hello@increative.cz!