Už jsme si řekli, jak pojmout reklamy na Facebooku kreativně a efektivně. Dnes si něco povíme o novém typu reklam tzv Local Ads, které vám pomohou oslovit lidi, kteří se dostanou do blízkosti vaší firmy. Tento způsob oslovení je vhodný pro malé a střední podniky s kamennou provozovnou.
Local Awareness Ads, tzv. reklamy pro zvýšení místního povědomí, jsou optimalizovány pro dosah, tzn. tak, abyste oslovili co nejvíce lidí, kteří se nacházející ve vymezeném okruhu kolem vaší prodejny. Reklama je zobrazována dané skupině lidí a vy tak můžete snadno a rychle najít nové zákazníky.
Prostřednictvím Power Editoru máte možnost kromě stanovení okruhu zobrazení i možnost blíže specifikovat vlastní publikum, které chcete zasáhnout. V běžném správci reklam je zatím dostupná pouze možnost definovat oblast cílení a samotné publikum, které lze zúžit jen dle věku a pohlaví.
Zdroj: Power Editor
Je důležité dát lidem důvod k tomu, aby vás navštívili nebo vás kontaktovali po tom, co uvidí vaši reklamu. U reklam na zvýšení povědomí je možné vybrat si z několika tlačítek s „call to action“, tzv. výzva k akci.
Zdroj: In creative
Reklamy je možné zobrazovat lidem pomocí jejich IP adresy na PC. Toto cílení je však nepřesné. Může se totiž stát, že dle IP adresy bude uživatel úplně někde jinde a přitom může stát kousek od vaší prodejny a stejně se mu reklama nezobrazí. Spolehlivější způsob pro zobrazení Local Ads je na základě dat z mobilního zařízení (pokud jsou zapnuty služby pro zjišťování polohy).
Tak co, oslovíte spolu s námi své zákazníky prostřednictvím Local Ads?