Dne 7. 3. 2025 publikoval Michal Šíma
HT dveře jsou českou jedničkou ve vstupních bezpečnostních dveřích do bytů. A špičková značka si zaslouží komunikaci, která bude zapamatovatelná, odlišná a kreativní. Na to jsme tu my. Přečtěte si, jak jsme přebrali veškerou tvorbu kreativy, kam jsme značku posunuli a jak podporujeme výkonnostní výsledky. Jednoduše komplet kreativa pod jednou střechou. Od sítí po prime time v televizi.
Konkurence komunikuje zloděje a strach. My ukážeme benefity produktu hravě a originálně. Kvalitní dveře vám zajistí skvělý první dojem, klid a zároveň nebudete nikoho rušit ani vy.
Obsah i brand potřebují pravidelně nakopnout. Přestože v číslech si byznys na nic stěžovat nemůže, značka může snadno ustrnout ve stereotypu, který nikoho nebaví. Takto vypadaly sociální sítě HT dveří před naším zásahem – dlouhá stagnace, která žádné značce neprospívá.
Držet se brandových symbolů je v pořádku, content a kreativa obecně ovšem postupem času nesmí publikum uspat.
Umění bavit publikum a najít si k němu zase trochu jinou cestu je přitom doménou značek, které mají sebevědomí a zároveň chtějí být odlišné od těch konkurenčních. Koneckonců, brand je to, co vám zůstane, když shoří továrna. Tak o něj pečujte, ať si vás zákazníci spojí s těmi správnými asociacemi.
Výběrko? HT dveře potřebovaly jednoduše oživit a naše nápady se líbily. Konkurence ukazuje z velké části zloděje a hraje na linku odstrašování. My jsme celý koncept otočili – když máte protihlukové dveře, jste chráněni před vším, co se děje na chodbě, ale i doma si můžete dělat, co chcete. A dveře navíc skvěle vypadají.
Teď ale přišel čas na to, jak budou kreativy fungovat v kampaních ve spolupráci s agenturou Proficio, která zajišťuje klientovi strategii a výkon. Do fází awareness, consideration i performance jsme proto propsali námi navrhované kreativy, přidali spoustu dalších a vytvořili i několik animací.
Co o naší práci říká klient?In creative je kolektiv mladých a šikovných lidí. Spolupracujeme spolu už pár měsíců a musím pochválit celý tým. Výborně se mi s nimi komunikuje, jejich prezentace nápadů je jasná a srozumitelná. Jsou velice přizpůsobiví a naslouchají přání klienta. Vždy se spolu dobereme cíle a vycházejí nám ve všem vstříc. Mají zajímavé nápady, které spolu rozvíjíme. Tímto jim děkuji a těším se na další spolupráce. Lucie Svítková, jednatelka |
Trochu spící Facebook a čerstvě založený Instagram? I s takovými kartami umíme rozehrát zajímavou contentovou partii. Rozhodli jsme se proto namixovat hravost, vzdělávání i návodný obsah, oživit vizuály a dát sítím HT dveří zbrusu nový kabát.
Hravá grafika, jasné brandové i argumentační poselství, animace, reelska. To vše ve výsledku přináší stovky nových sledujících i spoustu pozitivních ohlasů. Zároveň jsme rozjeli i četné soutěže, přičemž vždy myslíme na to, aby přinášely především byznysové výsledky:
Základním předpokladem pro účast je vyplnění poptávky.
Následně je nutné reagovat s hravým příspěvkem na Facebooku.
Když jsou hlavní cenou dveře za 35 000 Kč, úspěch je zaručen.
Losování vítěze formou videa už je třešnička.
Výsledky? Bezmála 270 soutěžících, kdy každý proklikal a odeslal poptávku z konfigurátoru dveří.
Kdy jindy popustit uzdu fantazie ještě více než v předvánočním čase? Pro HT dveře jsme vytvořili parádní adventní kalendář sestávající z 24 hravých políček vedoucích až do Štědrého dne. Minisoutěže, návody, dárečky, vtipy, to vše opět v brandovém provedení s argumentací podporující naše produkty.
Dostat HT dveře na nejvyšší budovu v Česku? S formátem CGI videí je možné úplně vše a ve fázi awareness podobné kreativy skvěle fungují. Spustit plachtu ze střechy je to nejjednodušší. S klientem proto plánujeme další kousky, které značku posunou v zapamatovatelnosti zase o kus dál.
Když chceme řešit kreativu komplexně, musíme kromě bannerů, videí a sociálních sítí pokrýt i ostatní kanály. HT dveře rostou, a tak je televize logickou další metou a pro kreativu velkou výzvou. Podle zadání klienta a výkonnostní agentury Proficio jsme proto připravili ve velmi rychlém termínu 3 televizní spoty. Jak proběhlo natáčení v režii produkce Frame Hill? Mrkněte se na backstage video.
Pro HT dveře jsme vytvořili celkem 3 televizní spoty, které na jaře 2025 zasahují diváky TV Prima, O2 TV Hokej a ČT. Cílem bylo hravě ukázat benefity produktu a rozehrát hlavní komunikační linku z online prostoru na televizním plátně.
Vytvořit 3 televizní spoty se všemi technickými i obsahovými specifikacemi, kdy od zadání do odevzdání zbývá půl druhého měsíce včetně vánočních svátků? Vše jsme zvládli od vymýšlení konceptu po poslední grafické úpravy. S kreativou si jednoduše poradíme napříč formáty nejen v onlinu, ale třeba i právě pro televizní vysílání.
Tak, aby váš brand vynikl oproti konkurenci.
Byl jasně zapamatovatelný a přitom věrohodný.
Aby držel jednotný tone of voice i argumentaci.
Aby přinášel výsledky napříč marketingovými kanály.
Hledáte spolehlivého partnera pro komplexní pokrytí vašeho marketingu nebo třeba právě pro nové nápady a svěží pohled na vaši komunikaci? Jsme tu pro vás.