Dne 28. 5. 2024 publikoval Michal Šíma
Tradiční značce ovocných destilátů a pálenek Rudolf Jelínek tvoří obsah na sociálních sítí brněnská agentura In creative. Po úspěšném tendru má na starosti správu Facebooku a Instagramu pro český, slovenský a americký trh.
První kvartál spolupráce mají za sebou významný výrobce ovocných destilátů a pálenek Rudolf Jelínek a digitální agentura In creative. „Chtěli jsme do obsahu dostat svěží nápady a zvýšit přitažlivost a důvěryhodnost značky zejména u skupin, které si k ní zatím hledají cestu,” uvedla Markéta Matušů z marketingového oddělení Rudolfa Jelínka.
Brněnský tým tak plní výzvu přiblížit se mladšímu publiku, zahrnout do komunikace nové produkty a přitom zachovat historický odkaz značky. „V e-commerce dokážeme najít kreativní i strategický směr značkám napříč obory. Rudolf Jelínek je brand, ke kterému přistupujeme s respektem, ale chceme jej posunout dál, dodat mu v komunikaci větší dynamiku a nápady,” prozradil CEO In creative Jakub Horáček.
Facebook a Instagram Rudolfa Jelínka pro český, slovenský i americký trh dostaly od letošního roku nový vizuální styl i tematickou komunikační strategii. „Agentura In creative už od úspěšného tendru prokazuje chuť přinést nový pohled na věc a se skvělým přístupem naše očekávání plní. Původně obsahová spolupráce už navíc získává přesah i do strategické a výkonnostní části našeho marketingu,” zhodnotila dosavadní spolupráci Matušů.
Agentura se v komunikaci zaměřuje kromě produktů zejména na rozpohybovaná hravá a sezónní témata, od kterých si slibuje rozšíření fanouškovské základny zejména v rámci mladších cílových skupin.
„Spolupráce s Rudolfem Jelínkem zapadá do strategie našeho kreativního týmu. Stavíme značkové identity, tvoříme kampaně, nebo ladíme obsah na sítích pro tradiční značky i ty, které třeba svůj potenciál ještě nenaplnily,” uvedl CEO In creative Jakub Horáček.
Brněnská agentura se kromě komplexních marketingových spoluprací například pro značky LOMAX, IZOMAT nebo AZ Pneu.cz zaměřuje právě také na kreativu a brand. Se značkou pomáhala například klientům HUSKY, Würth nebo OHLA ŽS, kreativní kampaně tvořila pro KBC Group nebo olomoucké výrobní firmě M.L.S Holice.
Tiskovou zprávu zveřejnil také Mediář, přečtěte si ji zde.