Přední prodejce bot a módních doplňků na rumunském trhu TEZYO vstupuje také na český trh. Otevírá nejdříve kamennou pobočku v Brně a spouští svůj český e-shop. Na podzim bude následovat také otevření prodejny v Praze. In creative se podařilo vyhrát výběrové řízení na veškeré marketingové činnosti a hladký rozjezd všech zásadních marketingových aktivit v online a částečně i v offline prostoru, které jsou potřeba pro úspěšný start značky v novém prostředí. A co všechno to vlastně zahrnuje?
Pro značku TEZYO je typická výrazná orientace na maximální servis a odborné poradenství zákazníkům. Koncept značky je založen na fundovaném doporučení při výběru bot a doplňků, které podtrhnou především osobnost, životní styl i aktuální náladu zákazníka. Tento přístup představuje velmi významný argument při podpoře brandu TEZYO.
Dostatečný provoz na webu a e-shopu TEZYO budeme zajišťovat pomocí výkonnostních marketingových kampaní na Facebooku, Googlu i Seznamu a máme na starosti také správu cenových srovnávačů, jako je například Heureka.cz či Zboží.cz.
O povědomí o značce TEZYO pečujeme za využití brandových kampaní na Facebooku, Googlu a Seznamu v kombinaci se založením a správou stránek na dalších sociálních sítích. Pro stránky klienta tvoříme specializovaný obsah odpovídající jak filozofii firmy TEZYO, tak prostředí českého trhu.
V sortimentu značky TEZYO najdou zákazníci dámskou i pánskou obuv pro široké spektrum příležitostí. Záleží jen na jejich preferenci a životním stylu.
Zdroj: TEZYO
Další výraznou podporu značky TEZYO představuje důkladná péče o aktuální obsah přímo na webu TEZYO v podobě odborného blogu. Ten je specializován především na autentickou prezentaci zajímavých novinek, které se na českých prodejnách objeví, s důrazem na inspiraci moderními trendy a tipy pro konkrétní příležitosti.
Základním předpokladem pro úspěšné fungování všech zmíněných nástrojů je však obratné převedení celé filozofie firmy TEZYO do českého prostředí. Důsledně se tedy zabýváme i lokalizací všech prodejních argumentů a výhod, které TEZYO nabízí, aby se s nimi potenciální zákazníci mohli snadno identifikovat.
TEZYO přichází s moderní koncepcí prodejce jakožto partnera a fundovaného pomocníka při výběru bot a doplňků.
Zdroj: TEZYO
Samostatnou složkou naší péče je pak podpora samotného otevření brněnské prodejny TEZYO v obchodním centru Olympia. Ta kromě komplexního zajištění propagace online zahrnuje také kampaně v tradičních offline formátech, jako je například reklama v rádiu. Zajišťujeme i hladký průběh celé akce přímo na místě včetně cateringu, moderátora, DJe a dalšího potřebného personálu.
Tolik tedy základní organizační rozstřel na startovní čáře. Sledujte, jak se nám celá práce daří – ať už na našem blogu nebo přímo na opening party první české pobočky TEZYO, které proběhne o víkendu 19. – 21. 5. v brněnské Olympii. A pokud vás zaujala některá ze služeb uvedených výše, ozvěte se! Rádi se postaráme i o vás.