Dne 16. 3. 2017 PPC
Poslední dobou se k propagaci v online marketingu čím dál častěji využívají videa a tento trend bude v roce 2017 rozhodně pokračovat. Proč právě videa? Spojení chytlavého audia s nápaditým videem prostě nemůže nefungovat. Videoreklamy jsou ideální především pro zvýšení povědomí o značce, k propagaci zajímavých akcí nebo konkrétních produktů.
Podle toho, co a jak chcete videem sdělit, si můžete vybrat typ videa, se kterým chcete prezentovat svoji firmu nebo projekt. Volit můžete z následujících druhů:
• Bumper – nepřeskočitelné video s maximální délkou 6 sekund
• TrueView In-stream Video – po 5 sekundách ho lze přeskočit, jeho doporučená délka je alespoň 12 sekund
• TrueView Video Discovery – zobrazuje se na stránkách vyhledávání YouTube
Pro ilustraci a případnou inspiraci, jak může video pro zvýšení povědomí o značce vypadat, si můžete prohlédnout 2 ukázky bumperu z naší dílny.
Jak už bylo zmíněno výše, pro propagaci si můžete zvolit i delší videa, která mohou být brandová nebo mohou představovat například konkrétní produkt, propagovat nějakou akci a podobně. I taková videa umíme a máme pro vás názornou ukázku.
Když už máte vytvořené video podle svých představ, dalším krokem nutným pro spuštění reklamy je to, že video nahrajete na YouTube, bez toho by to prostě nešlo. Pak už se můžete věnovat volbě cílení a dalším nastavením videoreklamy.
Cílení jsou podobná jako u kampaní v obsahové síti:
zájmy
remarketing
témata
klíčová slova
umístění
Samozřejmostí je zobrazení ve službě YouTube a dále na webech v obsahové síti Google. Při cílení na umístění si můžete volit konkrétní weby v obsahové síti, kanály videí či konkrétní videa, ve kterých chcete své reklamy zobrazit.
Tak co, líbila se vám naše videa? Pokud ano a chtěli byste také zviditelnit svoji značku, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme jak s tvorbou videa, tak s jeho propagací! Videa nás totiž náramně baví!