připravujeme na podzim!
Budování značky je dlouhodobý proces, na který firmy většinou nemají čas, prostředky nebo know-how. My vám vysvětlíme, jak to celé funguje, abyste zbytečně nevyhazovali peníze z okna.
Co si ze školení odnesete?
Rozmotané klubko domněnek a dat, pojmů a dojmů.
Začnete vnímat problematiku budování brandu hlouběji, než jak k ní firmy standardně přistupují.
Získáte výhodu nad konkurenty, kteří skutečný přínos síly značky zatím neobjevili.
Zjistíte, podle jakých vodítek plánovat váš marketing.
Dozvíte se, co udělat, aby se z vaší služby/produktu nestala zaměnitelná komodita, kterou převálcuje konkurence.
Klíčové aha-momenty, které vám pomohou vnímat marketing jako smysluplný systém.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
plánujete marketing pro svou nebo svěřenou značku,
jste dosud plánovali marketing od boku nebo na poslední chvíli,
cítíte se ztraceni v různých trendech a neprůhledných nabídkách,
hledáte způsob, jak nastavit marketing tak, aby přinášel konkrétní výsledky,
chcete zjistit, co všichni na tom brandu mají a jak ho efektivně budovat,
jste fanoušky marketingu, máte oblíbené značky a chcete zjistit, jak to ty úspěšné firmy vlastně dělají.
Brand manažer
Kreativní mistr slova a brandových kódů Ivan dobře ví, jak vaši značku ukázat lidem, aby si ji zamilovali. Absolvent MBA kurzu věhlasného Marka Ritsona vám prozradí zásadní ingredience i způsob přípravy tohoto nápoje lásky, který nese dlouhodobý zisk.
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Termín: připravuje se
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 11:00
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 20
Cena: 790 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace, skvělý catering
Brandem to teprve začíná. Mrkněte se i na další školení, která jsme si pro vás připravili.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceCo vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceV rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceNaučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více