Na školení vás provedeme nástrahami vyhodnocování kampaní, a to bez zbytečných technikálií, ale s manažerským nadhledem. Ukážeme si, jak data správně interpretovat a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem. Sice si ukážeme pár praktických ukázek v Google Analytics, ale většina školení bude zaměřena na celkový význam webové analytiky a její teoretický základ.
Cílem školení je, abyste se jako manažeři nebo majitelé e-shopu dokázali vyznat ve webové analytice a uměli správně číst reporty.
Naučíte se, jak nad analytikou přemýšlet.
Seznámíte se s nejdůležitějšími pojmy webové analytiky.
Zjistíte, jaká data v kampaních sledovat a jak je interpretovat.
Získáte znalosti, díky kterým dokážete rozpoznat, jestli analytika neměří správně.
Školení vás dokonale připraví na navazující praktický workshop věnující se GA4.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti.
Zajímáte se o úspěšnost svých kampaní a chcete vědět, kudy se vydat.
Chcete proniknout do tajů dat a analytiky.
Chcete svůj marketing budovat strategicky a ne podle pocitů.
Hledáte inspiraci u úspěšných e-commerce projektů.
Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo.
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 15:00
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 10
Cena: 2 600 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace a skvělý catering
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu.
víceNa školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více