PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Na školení se můžeme vypravit přímo k vám do firmy. Nebo máte cestu přes Brno?

Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!

Co se dozvíte

Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy. Řekneme si, jak ještě lépe pracovat s feedy, rozpočtem, i jak si můžete raketově urychlit svou práci.

Co si ze školení odnesete?

  • Tipy a vychytávky, jak lépe optimalizovat kampaně.

  • Naučíte se pracovat s publiky ve vyhledávací síti.

  • Zvládnete efektivně rozdělovat a alokovat rozpočty.

  • Pro měření výsledků dokážete použít data z Google Analytics.

  • Budete vědět, jak sledovat pozici konkurence v Google Ads.

  • Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,

  • chcete optimalizovat své kampaně k lepším výsledkům,

  • víte, že můžete potenciál reklamních systémů využít mnohem víc, ale nevíte, jak na to,

  • chcete zjistit, jak nad PPC reklamou přemýšlet v širším kontextu.

Kdo vás bude školit

Vincek.jpg

Vít Mačuda

Team Leader oddělení PPC

Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.

Máte zájem?

Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi

Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.

Formulář

Co dalšího školíme?

PPC reklamy nejsou vše. Co dalšího se vám při online prezentaci může hodit? Máme pár tipů!

statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence