Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy. Řekneme si, jak ještě lépe pracovat s feedy, rozpočtem, i jak si můžete raketově urychlit svou práci.
Co si ze školení odnesete?
Tipy a vychytávky, jak lépe optimalizovat kampaně.
Naučíte se pracovat s publiky ve vyhledávací síti.
Zvládnete efektivně rozdělovat a alokovat rozpočty.
Pro měření výsledků dokážete použít data z Google Analytics.
Budete vědět, jak sledovat pozici konkurence v Google Ads.
Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete optimalizovat své kampaně k lepším výsledkům,
víte, že můžete potenciál reklamních systémů využít mnohem víc, ale nevíte, jak na to,
chcete zjistit, jak nad PPC reklamou přemýšlet v širším kontextu.
Team Leader oddělení PPC
Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
PPC reklamy nejsou vše. Co dalšího se vám při online prezentaci může hodit? Máme pár tipů!
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTermín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceNaučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více