PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Na školení se můžeme vypravit přímo k vám do firmy. Nebo máte cestu přes Brno?

Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!

 

Co se dozvíte

Dochází vám nápady pro vaše sociální sítě? Opakujete si v duchu dokola větu “Co tam mám pořád dávat?!”? Načerpejte novou inspiraci a odlište se od konkurence.

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik, ve kterých se naučíte kampaně nastavovat, optimalizovat i vyhodnocovat.

Co si ze školení odnesete?

  • Budete vědět, jaké typy a formáty reklam můžete v Google Ads a Skliku spustit.

  • Zjistíte, jakých fatálních chyb se v nastavení kampaní vyvarovat.

  • Naučíte se specifika jednotlivých klíčových slov a jejich analýzu.

  • Zvládnete optimalizovat kampaně a vyhodnocovat jejich úspěšnost.

  • Řekneme vám, bez jakých nástrojů a metrik se neobejdete.

  • Zjistíte, jak vytvořit automatická pravidla a skripty, které vám ušetří čas.

  • Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,

  • chcete podpořit svůj web nebo e-shop v online prostoru na maximum,

  • hledáte možnosti, jak výdaje na marketing plánovat efektivně,

  • chcete využívat nástroje online marketingu, které umí měřit výsledky kampaní,

  • jste začátečník či mírně pokročilý tvůrce PPC reklam.

Kdo vás bude školit

Vincek.jpg

Vít Mačuda

Team Leader oddělení PPC

Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.

Máte zájem?

Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi

Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.

 

Ukázková kalkulace školení:

Školení se zúčastní 3 až 5 lidí z vaší firmy a proběhne u nás v In creative v Brně. Po školení trvajícím 4 hodiny vám budeme k dispozici také v rámci další konzultace na 30 minut.

Cena takového školení je pak 9 000 Kč + DPH.

Formulář

Co dalšího školíme?

S výkonem uvidíte výsledky hned. Nezapomeňte ale ani na další oblasti online marketingu a budujte i brand.

Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.

 
více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

 V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.

 
více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence