Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Dochází vám nápady pro vaše sociální sítě? Opakujete si v duchu dokola větu “Co tam mám pořád dávat?!”? Načerpejte novou inspiraci a odlište se od konkurence.
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik, ve kterých se naučíte kampaně nastavovat, optimalizovat i vyhodnocovat.
Co si ze školení odnesete?
Budete vědět, jaké typy a formáty reklam můžete v Google Ads a Skliku spustit.
Zjistíte, jakých fatálních chyb se v nastavení kampaní vyvarovat.
Naučíte se specifika jednotlivých klíčových slov a jejich analýzu.
Zvládnete optimalizovat kampaně a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Řekneme vám, bez jakých nástrojů a metrik se neobejdete.
Zjistíte, jak vytvořit automatická pravidla a skripty, které vám ušetří čas.
Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete podpořit svůj web nebo e-shop v online prostoru na maximum,
hledáte možnosti, jak výdaje na marketing plánovat efektivně,
chcete využívat nástroje online marketingu, které umí měřit výsledky kampaní,
jste začátečník či mírně pokročilý tvůrce PPC reklam.
Team Leader oddělení PPC
Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
Ukázková kalkulace školení:
Školení se zúčastní 3 až 5 lidí z vaší firmy a proběhne u nás v In creative v Brně. Po školení trvajícím 4 hodiny vám budeme k dispozici také v rámci další konzultace na 30 minut.
Cena takového školení je pak 9 000 Kč + DPH.
S výkonem uvidíte výsledky hned. Nezapomeňte ale ani na další oblasti online marketingu a budujte i brand.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTermín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceDopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více