Marketingová akademie pro firmy v roce 2022

Popožeňte své marketingové znalosti a buďte o dva kroky před konkurencí! V rámci naší Akademie i letos otevíráme sérii školení, ve kterých se naučíte pracovat se základními i pokročilými nástroji online marketingu.

 

Jaké kurzy online marketingu na vás čekají?

1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

Jak založit úspěšný e-shop a přimět zákazníky k nákupu? Vše vám povíme.

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy.

 
více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Pro koho je Akademie vhodná?

Jste marketingový specialista, ředitel firmy nebo zakládáte nový brand? Tak či onak, my vám ve vašem marketing kitu uděláme jasno.

  • Vedete firmu s B2B nebo B2C zaměřením.

  • Chcete své náklady a výnosy z marketingových aktivit efektivnit.

  • Ve svém oboru chcete vyšplhat na pozici leadera.

  • Cítíte, že offline aktivity jsou pro vás spíš ztrátou času i peněz.

  • Chcete mít jasný přehled o své cílové skupině a chcete si se zákazníky zjednodušit komunikaci.

  • Jste začátečník či mírně pokročilý uživatel nástrojů online marketingu (sociální sítě, PPC reklamy, obsah).

Proč jít na náš workshop

Ostřílení specialisté

O své know-how se s vámi podělí profesionálové s bohatými zkušenostmi z online marketingu.

Reálné situace a čísla

Každou disciplínu si vyzkoušíte sami na reálných stránkách, profilech, kampaních i textech.

Raketový růst

Po absolvování školení budete vědět, jak efektivně nastartovat svůj byznys k lepším výsledkům.

Dáme vám odpovědi

Jsme připraveni odpovědět na všechny vaše dotazy z oboru, se kterými si lámete hlavu.

Se školením máme zkušenosti

KitchenAid.png

KitchenAid

Kurz mi pomohl zorientovat se ve stále se měnícím prostředí sociálních sítí. Vstřícný lektor nám předal praktické rady a tipy, jak zaujmout a prezentovat naše výrobky tak, abychom oslovili i nové klienty. Pro smysluplnou práci marketéra rozhodně doporučuji navštívit školení od In creative.

Jitka Zlatníková (marketingová manažerka)

LogoColor_01.jpg

RHK Brno

S In creative dlouhodobě spolupracujeme při pořádání odborných seminářů. Posluchači jsou vždy velmi spokojeni s živý výkladem i názornými ukázkami a nápady, které jsou přizpůsobené na míru zúčastněným firmám. Pro řadu z nich jsou nekonečnou studnicí inspirace ke změně firemního marketingu.

Čeněk Absolon (ředitel Regionální hospodářské komory Brno)

TechnodatLog.png

Technodat

Školení od In creative mi dala možnost nahlédnout podrobněji do kýžené problematiky. Jsem schopna lépe pracovat se sociálními sítěmi, vyhodnotit návštěvnost webu a vytvořit malou reklamní kampaň v Google Ads. Profesionální lektoři trpělivě odpovídali na všechny dotazy i následně po školení.

Lenka Štefanová (marketingová a obchodní koordinátorka)

Na koho se můžete těšit?

ivan-jasek

Ivan Jašek

Brand manažer

Kreativní mistr slova a brandových kódů Ivan dobře ví, jak vaši značku ukázat lidem, aby si ji zamilovali. Absolvent MBA kurzu věhlasného Marka Ritsona vám prozradí zásadní ingredience i způsob přípravy tohoto nápoje lásky, který nese dlouhodobý zisk.

Vincek.jpg

Vít Mačuda

Team Leader oddělení PPC

Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.

Martin Krček.jpg

Martin Krček

Google Developer Expert & Certified Trainer

Martin se více než 20 let věnuje předávání svých zkušeností z marketingu, obchodu, strategického plánování i softwarových řešení velkým korporacím i rodinným firmám. Implementuje chatboty a hlasové asistenty a neskrývá nadšení pro startupy a jejich potenciál. Je certifikovaným Google trenérem a prvním Google Developer expertem v regionu střední a východní Evropy.

Jiří Juhaňák.JPG

Jiří Juhaňák

E-commerce konzultant, PUX s.r.o.

Jiří se ve své praxi zabývá primárně vývojem e-shopů na míru – od vstupní konzultace přes tvorbu zadání, návrhy řešení až po spuštění e-shopu a jeho dlouhodobý rozvoj. Má za sebou přes 100 úspěšných projektů, každý měsíc konzultuje zadání pro 10–20 zcela nových e-shopových řešení. Pracoval např. na projektech Doke.cz, COMFOR.cz, Jetsurf.cz, DrogerieZDE.cz, Carollinum.cz nebo Shanti.cz.

 
Jana Skalkova 1.png

Jana Skalková

Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích

Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.

Michal Bureš.jpg

Michal Bureš

Analytik

Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?

IMG_4869 (1).JPG

Lukáš Bureš

Marketing research, CEO, Evolution Marketing

Lukášova práce obnáší především strategické poradenství v SEO. Na oboru ho nejvíce baví rozmanitost, nutnost logicky myslet a nacházení nejvhodnějších řešení vzhledem k požadavkům a rozpočtům klientů. Už když v roce 2020 zakládal svou vlastní marketingovou agenturu, věděl, že na vývoji klientů závisí i jeho vlastní úspěch. Proto je nejvíce pyšný na dlouhodobý růst klientů a agentury.

portrét.jpg

Martin Komínek

Obsahový specialista, Copywriter, Grafik

Po letech praxe v obsahu na volné noze, zasedl v roce 2021 ke klávesnici jako copywriter v reklamní agentuře In creative. Během té doby propadl také vášni grafického designu a začal se podílet na několika klientských projektech. V agentuře se stal nepostradatelným členem jak obsahového, tak grafického oddělení. V minulosti se také věnoval eventové produkci, která mu zaručila spoustu jedinečných zkušeností z rychlého a neustále se měnícího prostředí nejen hudebního průmyslu.

Přihlaste se do naší Akademie

Nevyhovují vám termíny školení? Ozvěte se nám a najdeme jinou alternativu. Nebo za sebe můžete poslat kolegyni/kolegu.

Formulář

Naše kompetence