A školíme ho prakticky pořád. O své know-how se rádi dělíme, ať jste náš klient, začínající podnikatel, nebo rozjetá firma. Účastníme se odborných konferencí a pořádáme marketingovou akademii. Vše, co víme, povíme i vám.
Na našich školeních získáte přehled o marketingových nástrojích i účinné tipy, jak nakopnout váš business. Pozvedněte své marketingové znalosti a buďte o dva kroky před konkurencí!
O své know-how se s vámi podělí profesionálové s bohatými zkušenostmi z online marketingu.
Každou disciplínu si vyzkoušíte sami na reálných stránkách, profilech, kampaních i textech.
Po absolvování školení budete vědět, jak efektivně nastartovat svůj byznys k lepším výsledkům.
Jsme připraveni odpovědět na všechny vaše dotazy z oboru, se kterými si lámete hlavu.
Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu.
víceNepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.
víceNa školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Zjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.
víceObjevte sílu placené propagace na Pinterestu a TikToku. Ukážeme vám vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.
Nemusíte čekat, až ho vypíšeme. Ozvěte se a my ho pro vás rádi připravíme hned. Stačí, když nám napíšete, které marketingové nástroje vás zajímají a jaké cíle sledujete.
V In creative máme s přednášením bohaté zkušenosti. O naše know-how se dělíme na konferencich jako je Czech Online Expo a E-commerce day, ale i v menších sálech vysokých škol či RHK Brno. A když zrovna nepřednášíme, neustále se vzděláváme.
Business consultant & digitální stratég, CEO In creative
Jakub Horáček je majitel marketingové agentury In creative, šéf jejího obchodního týmu a business konzultant. Na denní bázi klientům ukazuje cestu v záplavě novinek, možností a nástrah online marketingu. Z vlastní zkušenosti ví, že nejsladší ovoce přinese citlivě nastavený komplexní mix činností. Online marketing je však pouze jedním z ozubených kol v soukolí byznysu, které Jakub denně konzultuje se svými klienty. Individuální přístup ke klientovi je pro něj klíčový a vždy jde rovnou k jádru věci.
Marketingový stratég
Mgr. David Pokorný má více než 15 let v pozici CMO ve velkých firmách, kde velel týmům několika desítek marketingových specialistů a řídil rozpočty v řádech desítek milionů Kč. V investiční skupině Petra Borkovce měl na starosti marketing a podílel se například na vybudování značky Sklizeno. Ve volném čase baskytarista v punkové kapele a dnes už vysloužilý horolezec co byl na mnoha expedicích v Himálaji, Karákorámu nebo na Pamíru.
PPC konzultant
Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo.
Specialista sociálních médií, copywriter
Když jsem se po žurnalistice rozhodoval, co dál dělat, marketing byl jasná volba. Nastoupil jsem do IC jako sockař, ale brzy jsem přičichl k celému copy. A proč sem chodím rád? Moc mě baví ta práce i to, jak mě inspirují všichni parťáci.
Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích
Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.
Marketing research, CEO, Evolution Marketing
Lukášova práce obnáší především strategické poradenství v SEO. Na oboru ho nejvíce baví rozmanitost, nutnost logicky myslet a nacházení nejvhodnějších řešení vzhledem k požadavkům a rozpočtům klientů. Už když v roce 2020 zakládal svou vlastní marketingovou agenturu, věděl, že na vývoji klientů závisí i jeho vlastní úspěch. Proto je nejvíce pyšný na dlouhodobý růst klientů a agentury.
Martina se snaží propojovat všechny možnosti, které placené propagace nabízí tak, aby klientovi v rámci stanovených cílů přivedla maximum. Nejen na Facebooku a Instagramu, ale i na TikToku či Pinterestu. Klientům spravuje měsíčně milionové rozpočty v reklamách na sítích, i v rámci Google Ads či Skliku. Mimo to školí juniorní kolegy, mentoruje marketéry, pracuje pro Holky z marketingu či točí vlastní video kurzy.
Specialista sociálních médií, copywriter
Když jsem se po žurnalistice rozhodoval, co dál dělat, marketing byl jasná volba. Nastoupil jsem do IC jako sockař, ale brzy jsem přičichl k celému copy. A proč sem chodím rád? Moc mě baví ta práce i to, jak mě inspirují všichni parťáci.
Kurz mi pomohl zorientovat se ve stále se měnícím prostředí sociálních sítí. Vstřícný lektor nám předal praktické rady a tipy, jak zaujmout a prezentovat naše výrobky tak, abychom oslovili i nové klienty. Pro smysluplnou práci marketéra rozhodně doporučuji navštívit školení od In creative.
Jitka Zlatníková (marketingová manažerka)
S In creative dlouhodobě spolupracujeme při pořádání odborných seminářů. Posluchači jsou vždy velmi spokojeni s živý výkladem i názornými ukázkami a nápady, které jsou přizpůsobené na míru zúčastněným firmám. Pro řadu z nich jsou nekonečnou studnicí inspirace ke změně firemního marketingu.
Čeněk Absolon (ředitel Regionální hospodářské komory Brno)
Školení od In creative mi dala možnost nahlédnout podrobněji do kýžené problematiky. Jsem schopna lépe pracovat se sociálními sítěmi, vyhodnotit návštěvnost webu a vytvořit malou reklamní kampaň v Google Ads. Profesionální lektoři trpělivě odpovídali na všechny dotazy i následně po školení.
Lenka Štefanová (marketingová a obchodní koordinátorka)