Kdo na sociálních sítích nudí, nemá šanci. Zjistěte, jak svůj brand postavit tak, aby na Facebooku, Instagramu i jinde oslovil ty správné lidi, bavil je a prodával.
Budování značky je dlouhodobý proces. Jak ale začít, aby vše dávalo smysl? Na školení se podíváme na základní principy brandingu, jak jej uchopit a propsat do sociálních sítí. Odlište svou značku od konkurence a postavte ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
Jak poznat svou firmu a uvažovat nad svou značkou,
jak se vymezit oproti konkurenci,
jak sjednotit komunikaci,
jak přistoupit ke komunikaci na sociálních sítích – Facebook a Instagram,
vše si ukážeme na praktických ukázkách a tipech.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
Plánujete marketing pro svou nebo svěřenou značku,
jste se dosud nad směřováním vlastní značky moc nezamýšleli,
nevíte, jak se odlišit od konkurence,
chcete zjistit, co všichni na tom brandu mají a jak ho efektivně budovat,
jste fanoušky marketingu, máte oblíbené značky a chcete zjistit, jak to úspěšné firmy vlastně dělají.
Ideamaker & obsahový specialista
Zkušený praktik, který si poradí se zábavným obsahem o dámské módě i s ryze technickými tématy. Ukáže vám, jak přistupovat k obsahu na sociálních sítích tak, aby to bavilo nejen vás, ale hlavně vaše publikum. Bojíte se, že váš produkt na sítích neuspěje? Zkuste to říct Michalovi.
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu.
víceV rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Objevte sílu placené propagace na Pinterestu a TikToku. Ukážeme vám vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.
Nepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.
víceZjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.
více