Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Dochází vám nápady pro vaše sociální sítě? Opakujete si v duchu dokola větu “Co tam mám pořád dávat?!”? Načerpejte novou inspiraci a odlište se od konkurence.
Příspěvky na vašich sociálních sítích dostanou novou tvůrčí jiskru. Naučíte se uvažovat nad obsahem komplexně.
Co si ze školení odnesete?
Podrobnější vhled do strategie sociálních sítí.
Řekneme vám, jaké sociální sítě si vybrat.
Budete vědět, jak se obsahem odlišit a jak ozvláštnit produktové příspěvky.
Zjistíte, jak volit témata příspěvků.
Naučíte se, jak pojmout krátkodobější kampaň od konceptu k závěru.
Řekneme vám, jak vytěžit ze soutěží maximum.
Na zkoušku si vyzkoušíte několik praktických úkolů.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
nějakou dobu už sociální sítě používáte, ale dochází vám nápady,
chcete se v tvorbě obsahu na sociálních sítích posunout dál,
myslíte si, že jste ještě nevyužili veškerý potenciál sociálních sítí,
chcete mít náskok před konkurencí.
Ideamaker & obsahový specialista
Zkušený praktik, který si poradí se zábavným obsahem o dámské módě i s ryze technickými tématy. Ukáže vám, jak přistupovat k obsahu na sociálních sítích tak, aby to bavilo nejen vás, ale hlavně vaše publikum. Bojíte se, že váš produkt na sítích neuspěje? Zkuste to říct Michalovi.
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
Sociální sítě nejsou vše. Online marketing toho nabízí mnohem víc a stejně tak naše školení.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTermín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceNaučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.