Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Řekneme si, jak založit úspěšný e-shop, jaké klíčové funkce jsou pro jeho fungování nezbytné a co přiměje zákazníky, aby u vás nakoupili.
Co si ze školení odnesete?
Zjistíte, na co v začátcích v podnikání v e-commerce nezapomenout.
Poradíme vám, jaké řešení e-shopu si vybrat, aby vyhovoval vašim potřebám.
Dozvíte se, jak se vyhnout chybám při online prodeji.
Řekneme vám, jak pracovat s grafikou a obsahem.
Dozvíte se, jak zajistit úspěšné spuštění a efektivní chod e-shopu.
Vše si ukážeme na praktických úkolech a příkladech z praxe.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
uvažujete nad tvorbou e-shopu a nevíte, jak začít,
máte motivaci a jasný cíl, proč si založit vlastní e-shop,
e-shop již máte, ale zjistili jste, že už vám nedostačuje,
chcete se vyhnout zbytečným chybám v začátcích vašeho podnikání online,
chcete zjistit, jak správně nastavit celý proces od zadání po spuštění e-shopu a jak ho úspěšně vést .
E-commerce konzultant, PUX s.r.o.
Jiří se ve své praxi zabývá primárně vývojem e-shopů na míru – od vstupní konzultace přes tvorbu zadání, návrhy řešení až po spuštění e-shopu a jeho dlouhodobý rozvoj. Má za sebou přes 100 úspěšných projektů, každý měsíc konzultuje zadání pro 10–20 zcela nových e-shopových řešení. Pracoval např. na projektech Doke.cz, COMFOR.cz, Jetsurf.cz, DrogerieZDE.cz, Carollinum.cz nebo Shanti.cz.
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
Funkční e-shop je základ. Vyberte si z podzimní nabídky našich školení, která vám pomohou při budování brandu i tvorbě výkonnostních kampaní.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Termín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceSpolečně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více