V rámci školení proniknete do dvou sociálních sítí, které mohou posílit váš online marketing zejména v prvotní fázi SEE. Díky těmto dalším sociálním sítím dokážete oslovit jiné uživatele, než které oslovujete aktuálně. Ukážeme si společně vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.
Jaké jsou výhody Pinterestu a TikToku,
kdy je vhodné je zařadit do vašeho marketingového mixu,
jak přemýšlet nad kreativou a strategií nejen u krátkých videí,
jak si založit účty a první kampaně,
jak si stanovit KPI u těchto kampaní a správně je vyhodnotit,
praktické ukázky na reálných příkladech klientů.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti,
jste PPC specialista nebo Social media Ads specialista a chcete se naučit využívat další reklamní nástroje,
zajímáte se o e-commerce a chcete své projekty posunout dále,
chcete proniknout do tajů dalších reklamních nástrojů.
Martina se snaží propojovat všechny možnosti, které placené propagace nabízí tak, aby klientovi v rámci stanovených cílů přivedla maximum. Nejen na Facebooku a Instagramu, ale i na TikToku či Pinterestu. Klientům spravuje měsíčně milionové rozpočty v reklamách na sítích, i v rámci Google Ads či Skliku. Mimo to školí juniorní kolegy, mentoruje marketéry, pracuje pro Holky z marketingu či točí vlastní video kurzy.
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu.
víceNa školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
Zjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.
víceNepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.
víceV rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.