Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Potřebujete pomoct s konkrétním nástrojem, nebo se společně podívat na prezentaci vaší značky jako celek? Řekněte nám o tom a my vám přidělíme zkušené specialisty, kteří rozlousknou každý marketingový oříšek. Ovládáme výkonnostní nástroje, umíme obsah, brand i kreativu.
projdeme společně konkrétní nástroj či komunikační kanál,
podíváme se na věc z nadhledu a komplexně,
připravíme si příklady z praxe, anebo omrkneme konkurenci,
po školení jsme ready konzultovat vaše pokroky.
Rozhodně nepropásněte možnost školení na míru, jestliže:
Jste majitel e-shopu či střední a velké firmy,
řešíte marketing pro svěřenou značku a chcete ji posouvat,
pracujete jako marketingový specialista, třeba i na volné noze,
potřebujete zjistit, kudy se ubírají trendy nejen v onlinu,
chcete mít jistotu, že váš marketing jde správnou cestou.
Máme zkušený tým specialistů i stratégů, kteří si v marketingu vědí rady. Jakmile budeme od vás vědět, co chcete probrat, přidělíme vám ty nejlepší experty, kteří vás nasměrují kudy dál.
Business consultant & digitální stratég, CEO In creative
Jakub Horáček je majitel marketingové agentury In creative, šéf jejího obchodního týmu a business konzultant. Na denní bázi klientům ukazuje cestu v záplavě novinek, možností a nástrah online marketingu. Z vlastní zkušenosti ví, že nejsladší ovoce přinese citlivě nastavený komplexní mix činností. Online marketing je však pouze jedním z ozubených kol v soukolí byznysu, které Jakub denně konzultuje se svými klienty. Individuální přístup ke klientovi je pro něj klíčový a vždy jde rovnou k jádru věci.
Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo.
Ideamaker & obsahový specialista
Zkušený praktik, který si poradí se zábavným obsahem o dámské módě i s ryze technickými tématy. Ukáže vám, jak přistupovat k obsahu na sociálních sítích tak, aby to bavilo nejen vás, ale hlavně vaše publikum. Bojíte se, že váš produkt na sítích neuspěje? Zkuste to říct Michalovi.
Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích
Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.
Termín: Je na vás
Téma: Povězte, co potřebujete a doladíme společně
Jak dlouho bude školení trvat: Na tom se domluvíme
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno, anebo přijedeme za vámi
Cena: Podle obsahu školení
Co je v ceně: Prezentace a u nás i skvělá snídaně
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu.
víceNa školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více