Nevíte? Měli byste.
Jak si udělat vlastní nezávislou analýzu online marketingu a co vše můžete zjistit o konkurenci u nás i v zahraničí.
Co všechno české firmy v online marketingu neřeší, i když by měly.
Jaké nástroje vám s vyhodnocováním marketingových aktivit dlouhodobě a spolehlivě pomohou.
Ukážeme si, jak využít dostupná data a nástroje jako Marketing Miner, GA4, Google Trends či Ahrefs.
Nástrahami nejčastějších marketingových chyb vás bezpečně provede
Business consultant & digitální stratég, CEO In creative
Jakub Horáček je majitel marketingové agentury In creative, šéf jejího obchodního týmu a business konzultant. Na denní bázi klientům ukazuje cestu v záplavě novinek, možností a nástrah online marketingu. Z vlastní zkušenosti ví, že nejsladší ovoce přinese citlivě nastavený komplexní mix činností. Online marketing je však pouze jedním z ozubených kol v soukolí byznysu, které Jakub denně konzultuje se svými klienty. Individuální přístup ke klientovi je pro něj klíčový a vždy jde rovnou k jádru věci.
Školení probíhá formou přednášky, která trvá cca 2 hodiny a je vhodné pro 12 až 50 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Školení přizpůsobíme na míru vaší firmě.
Cena školení je 790 Kč + DPH
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceDopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více