Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci?   

Nevíte? Měli byste.

Společně se podíváme na to:

1.

Jak si udělat vlastní nezávislou analýzu online marketingu a co vše můžete zjistit o konkurenci u nás i v zahraničí.

2.

Co všechno české firmy v online marketingu neřeší, i když by měly.

3.

Jaké nástroje vám s vyhodnocováním marketingových aktivit dlouhodobě a spolehlivě pomohou.

Ukážeme si, jak využít dostupná data a nástroje jako Marketing Miner, GA4, Google Trends či Ahrefs.

Nástrahami nejčastějších marketingových chyb vás bezpečně provede

Ing. Jakub Horáček, CEO a business consultant

In creative s.r.o., www.increative.cz

Kdo vás bude školit

Jakub 1080.jpg

Jakub Horáček

Business consultant & digitální stratég, CEO In creative

Jakub Horáček je majitel marketingové agentury In creative, šéf jejího obchodního týmu a business konzultant. Na denní bázi klientům ukazuje cestu v záplavě novinek, možností a nástrah online marketingu. Z vlastní zkušenosti ví, že nejsladší ovoce přinese citlivě nastavený komplexní mix činností. Online marketing je však pouze jedním z ozubených kol v soukolí byznysu, které Jakub denně konzultuje se svými klienty. Individuální přístup ke klientovi je pro něj klíčový a vždy jde rovnou k jádru věci.

Máte zájem?

Školení probíhá formou přednášky, která trvá cca 2 hodiny a je vhodné pro 12 až 50 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi

Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Školení přizpůsobíme na míru vaší firmě.

Cena školení je 790 Kč + DPH

Formulář

Co dalšího školíme?

Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

 V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.

 
více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.

 
více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence