Na workshopu vás naučíme základní práci v rozhraní GA4 a vysvětlíme si rozdíly v typu měření GA UA vs. GA4 (i když rozhraní vypadá podobně, jde o jiné aplikace s odlišným způsobem měření i jinými výsledky). Ukážeme si, kde jednotlivé metriky najít, jak výsledná data interpretovat a jak je vizualizovat. Řeč přijde i na modelování dat, pokud nemáte consent od uživatelů. A ještě mnohem víc!
Orientujete se v základních pojmech webové analytiky (víte, co je to „direct”, „source/medium‘, „bounce-rate“, „CLV“, „cookies“, „cookie-less“, atd.) – pokud se v těchto pojmech ztrácíte můžete před workshopem navštívit naše školení o analytice, kde získáte vhled do základů webové analytiky a naučíte se interpretovat data.
Máte alespoň základy GA UA (starých GA) – tj, umíte se tam přihlásit a otevřít si pár základních reportů (není nutné umět nic složitého).
Přinesete si vlastní notebook / tablet, na kterém si sami vyzkoušíte naklikat reporty a prozkoumáte rozhraní přímo u svého projektu.
Hlavním předmětem workshopu budou reporty.
Ukážeme si jak se “proklikat” k reportům na které jste zvyklí z GA UA.
Vysvětlíme si, proč fungují reporty jinak, proč je složitější je nastavit, a také proč mají mnohem více možností.
Naučíme se, kdy a jak používat sekce Explorace a Reporty.
Vyzkoušíme si nejčastější vizualizace dat (grafy, tabulky atp.) a naučíme se, jak grafy (koláčový, sloupcový, scatter (matice) a další) správně interpretovat.
Vyexportujeme si reporty do Google Sheets a ukážeme si, jak s nimi dále pracovat (ukážeme si např. funkci QUERY, filtraci, podmíněné formátování, grafy atp.)
Veškeré reporty si ukážeme na reálných projektech a skutečných situacích.
Nebudeme nic implementovat (nasazovat na web měřící kódy atp.).
Nebudeme vytvářet v Looker Studio reporty.
Nebudeme se věnovat BigQUERY (pro malé a střední firmy je nedůležité)
Nepůjdeme do velkých technických detailů - TOTO NENÍ ŠKOLENÍ PRO PROGRAMÁTORY!
Nebudeme si jenom povídat. Více, než polovina workshopu se bude odehrávat přímo v rozhraní GA4.
Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete se naučit pracovat s novými GA4 na základní úrovni, nebo chcete umět běžné věci na které jste zvyklí z GA UA.
Zajímáte se o úspěšnost svých kampaní a chcete vědět jak používat GA4 pro vyhodnocování.
Jste marketingový specialista (juniorní) z agentury či firmy (e-shopu) a chcete se naučit pro vyhodnocování kampaní používat GA4, stejně tak, jako to umíte ve starých GA UA.
Pro seniorní webové analytiky, kteří hledají implementační školení – tedy jak implementovat (nasadit měřícího kódy) GA4 na e-shop či web, nebo se jako seniorní analytik zajímají o pokročilejší funkce GA4 (Measurement protocol, atp.).
Školení není pro programátory – nebudeme se zde bavit o technických věcech.
Není ani pro seniorní PPC specialisty nebo marketéry, kteří umí s GA4 již pracovat a mají v nich pokročilé znalosti (tedy perfektně umí pracovat s Exploracemi, umí si udělat reporty na míru…).
Bude se jednat spíše o interaktivní školení (workshop) na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu ve firmě nebo přímo majitel dané firmy / e-shopů.
K workshopu bude i prezentace – vždy si řekneme nějaké informace a pak se přemístíme přímo do GA4, kde si daný report naklikáme a ukážem.
Necháme si čas i na vyzkoušení vyzkoušení i vaše dotazy.
Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo.
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Objevte sílu placené propagace na Pinterestu a TikToku. Ukážeme vám vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.
Nepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.
víceZjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.
více